Reklamation af fødevarer - Mad ud af huset
Der er afgrænset reklamationsret på fødevarer, da disse har en naturlig holdbarhed, og evt. reklamation skal foregå samme dag pr. telefon eller pr. mail.
Går der længere tid, kan du ikke gøre dit krav gældende. Vi skal se evt. billede og have produktet retur til gennemgang såfremt dette er aktuelt. Vi forbeholder os ret til at efterlevere nye varer, så festen kan fortsætte uden større forsinkelser. Vi refunderer købsprisen på den ret med fejl eller mangler hvis EFTERLEVERING ikke lader sig gøre. Alternativ kan vi tilbyde et afslag i prisen, hvis du ønsker at beholde produktet trods fejlen.
Reklamation over fejl og mangler, som bør opdages ved sædvanlig undersøgelse af varen, skal meddeles straks til wecook pr. tlf.50802005 eller mail info@wecook.dk indenfor samme dag.
Gennemgå altid sammen med chaufføren at du har fået det rigtige antal service og varer. Undersøg om det stemmer overens med ordrebekræftelsen / fakturaen.
Det er dit ansvar at gennemgå maden med chaufføren også det i termokasserne. Du skriver under på at hele ordren er gennemgået og komplet på festdagen.
Din feedback hjælper os, hvis der imod forventning sker en fejl eller er der noget, som ikke er som aftalt ved levering, vi vil sørge for at få det afklaret med den rette afdeling hos wecook, så vi kan rettet fejlen, så det ikke sker igen.
Alt dialog med vores personale, forventer vi, sker i en god konstruktiv tone.