wecook

  1. Leveringsbetingelser
  2. Returemballage
  3. Leveringspriser i postnr. oversigt
  4. Afbestillings-Forsikring - I tilfælde af sygdom og hele ordren skal annullers
  5. Betaling - Sådan betaler du (Dankort, EAN, MobilePay, FIK Bank overførsel eller Kontant)
  6. Sådan modtager du vores Chauffør, når maden kommer
  7. Forbehold
  8. Kontrolrapport
  9. Reklamation

catering mad ud af huset

diner transportableÆndring i bestilling:

Du kan lave ændringer i kuvert antal og i din bestilling til og med 8 dage inden festen. Kommer der flere gæster, med kort varsel, kan du godt tilføje flere kuverter på din bestilling, helt frem til onsdag formiddag, inden festen. Ring for aftale tlf. 50802005.

Er din bestilling foretaget mindre end 8 dage inden festen er denne bestilling bindende ved afgivelsen af ordren.

diner transportableAnnullering:

Du kan annuller hele din bestilling op til 8 dage før festen uden omkostninger, dog skal dette ske via mail på info@wecook.dk. Såfremt du ringer for at annullere din bestilling skal du have en bekræftelse fra os via sms eller email at den er annulleret.

Din ordre annulleres ikke automatisk ved manglende indbetaling.

Annullerer du din bestilling senere end 8 dage før levering, skal der betales 75% af ordrebeløbet, med mindre du er dækket af vores afbestillings-sikkerhed.

diner transportableReklamation:

Fødevare - Der er afgrænset reklamationsret på fødevarer, da disse har en naturlig holdbarhed, og evt. reklamationer skal foregå samme dag pr. telefon eller pr. mail, så vi sammen løser situationen og efterlevere evt. mangler eller håndtere fejl på festdagen så alt foregår som aftalt. Såfremt vi ikke bliver informeret jfr. vores betingelser, forbeholder vi os ret til ikke at gøre dit krav gældende.

Reklamation over fejl og mangler, som bør opdages ved sædvanlig undersøgelse af varen, skal meddeles straks til WeCook pr. tlf. 50802005 eller mail info@wecook.dk indenfor samme dag. Vores personale er til at træffe pr. telefon frem til chauffør melder alt mad afleveret.

Gennemgå altid sammen med chaufføren at du har fået det rigtige antal service og varer. Undersøg om det stemmer overens med ordrebekræftelsen / fakturaen, Også det i termokasserne.

Du skriver under på at hele ordren er gennemgået og komplet på festdagen.

diner transportableALLERGENER:

Der kan forekomme allergener i vores fødevarer - Få information her tlf. 50802005

diner transportableADRESSE:

  • WECOOK SJÆLLAND
  • Kundeservice tlf. 50802005 - info@wecook.dk
  • CVR.nr. 29632944 - Juliesmindevej 11, Sorø v/Slagelse
     
  • Callcenter - Roholmsvej 14A, Albertslund v/københavn
     
  • WECOOK FYN
  • Kundeservice tlf. 50802005 - info@wecook.dk
  • CVR.nr. 27202969 - Jegstrupvej 68, Hasselager 
     
  • WECOOK DANMARK
  • Annoncering & Markedsføring - Skanderborg - rikke@wecook.dk
  • Kundeservice tlf. 50802005 - info@wecook.dk
     
  • WECOOK JYLLAND
  • Kundeservice tlf. 50802005 - info@wecook.dk
  • CVR.nr. 27202969 - Jegstrupvej 68, Hasselager Århus