Varekurv

Kurven er tom

Bestillingsbetingelser

Banner 3

Ændring i bestilling:

Du kan lave ændringer i kuvert antal og i din bestilling til og med 8 dage inden festen. Kommer der flere gæster, med kort varsel, kan du godt tilføje flere kuverter på din bestilling, helt frem til onsdag formiddag, inden festen. Ring for aftale tlf. 50802005.

 

Er din bestilling foretaget mindre end 8 dage inden festen er denne bestilling bindende ved afgivelsen af ordren.

 

Betaling:

 

NETBANK

Vi sender en email med din ordrebekræftelse, på den ordrebekræftelse oplyser vi en betaling ID (+71 0000xxxxxxxx), hvor du kan overføre din indbetaling via netbank senest 3 bankdage inden festen.

 

DANKORT

Det er muligt at betale med dankort ved henvendelse til vores salgskontor på tlf. 50802005 dog senest på festdagen.

 

MOBILEPAY

Du kan betale via MobilePay på nr. 2423 2402, oplys kundenr. eller ordrenr. se din ordrebekræftelse.

 

KONTANT

Der kan afregnes med kontanter til chaufføren på festdagen. Dette aftales inden festen med salgskontoret.

 

EAN

Ved betaling med EAN nr. (kun institutioner) oplys institutionsnavn ved institutionskøb opkræves et gebyr på kr. 25,-

 

Ved retunering af "for meget indbetalt" beregnes et gebyr på kr. 25,- ved overførsel via bank .

 

Annullering:

 

Du kan annuller hele din bestilling op til 8 dage før festen uden omkostninger, dog skal dette ske via mail på info@wecook.dk. Såfremt du ringer for at annullere din bestilling skal du have en bekræftelse fra os via sms eller email at den er annulleret.

 

Din ordre annulleres ikke automatisk ved manglende indbetaling.

 

Annullerer du din bestilling senere end 8 dage før levering, skal der betales 75% af ordrebeløbet, med mindre du er dækket af vores afbestillings-sikkerhed.

 

 

Reklamation:

Fødevare:

Der er afgrænset reklamationsret på fødevarer, da disse har en naturlig holdbarhed, og evt. reklamationer skal foregå samme dag pr. telefon eller pr. mail, så vi sammen løser situationen og efterlevere evt. mangler eller håndtere fejl på festdagen så alt foregår som aftalt. Såfremt vi ikke bliver informeret jfr. vores betingelser, forbeholder vi os ret til ikke at gøre dit krav gældende.

 

Reklamation over fejl og mangler, som bør opdages ved sædvanlig undersøgelse af varen, skal meddeles straks til WeCook pr. tlf. 50802005 eller mail info@wecook.dk indenfor samme dag. Vores personale er til at træffe pr. telefon frem til chauffør melder alt mad afleveret.

 

Gennemgå altid sammen med chaufføren at du har fået det rigtige antal service og varer. Undersøg om det stemmer overens med ordrebekræftelsen / fakturaen, Også det i termokasserne.

 

Du skriver under på at hele ordren er gennemgået og komplet på festdagen.

 

ALLERGENER:

Der kan forekomme allergener i vores fødevarer - Få information her tlf. 50802005

 

info@wecook.dk

Telefon 5080 2005